среда, 13 декабря 2017 г.

Про навчання пенсіонерів

Тут ми проведемо зараз невеличку нараду. Віртуальну. З питань навчання третього віку. Ну або пенсіонерів. Перший вислів - він такий урочистий, міжнародно визнаний. Ну а другий - зрозумілий.

Отже, про що будемо радитись. Про навчання. Дистанційне, за допомоги Класрум. Чи має воно право на існування, які саме курси варто було б мати, як організовувати доступ студентів чи учнів до тих курсів - питань багато. Навіть і не варто, мабуть, тут якось обмежуватись: хто про що хотів би сказати, той нехай і скаже. І де йому зручно, а тут ми просто поставимо посилання на ті спічі. А може статті. Презентації? Та що завгодно, я ж кажу: нарада віртуальна, тому ані обмежень у часі, ані якихось вимог щодо форматів нема. Повна свобода.

А учасники у нас будуть дуже різні...

1. Клепсидра


Той, хто був на сторінці Третій вік, мабуть звернув увагу на згадку про цю громадську організацію. Її поставимо на перше місце.


2. «Центр освіти третього віку» ВІЕМ


ВІЕМ - це Волинський інститут економіки і менеджменту.

3. Університет дорослих людей 50+", ст. Шевченко, м.Сміла


Чому саме згадка про станцію Шевчено, що в місти Сміла? Про це дізнаємось пізніше.




Тут жодних питань, ті, хто в курсі погодяться, дійсно, після 50...

5. Миколаїв


Зрозуміло, в рідному місті в мене багато знайомих, що їх питання освіти дорослих можуть зацікавити. Передовсім загальноосвітній форум, далі відповідний центр, форум міського розвитку і українське товариство. А бібліотеки? Ледь не забули.




4 комментария:

  1. Вважаю, що майбутнэ за дистанцiйною освiтою. Хотiлося б ближе познакомиться з автором (авторами) проекту.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Писав, писав, а воно десь не туди пішло, от горе. Ну нічого.
      Так от, простішу частину вже виконали - познайомились. Стосовно другої складніше.

      Удалить
    2. Дистанційка лише засіб. Один з засобів, технологія, підхід - не треба її абсолютизувати. Як і будь-який засіб дистанційна освіта має бути підпорядкована речам ну філософського рівня. Бо освіта надто складна штука, щоб її спрощено якось зводити до технологій.

      Удалить
    3. Я свою задачу бачу в тому, щоб певну кількість людей (вчителів в першу чергу) залучити, показати їм практично, що це таки просто. Ну а далі вже не моє, далі вже, повернусь до того питання, мають працювати вчені, що займаються фундаментальними речами стосовно освіти. Але вони ж мають вміти зробити курс? Отож.

      Удалить