суббота, 3 февраля 2018 г.

Є у конференції початок - нема у конференції...

Хто цю пісню чув, той зрозумів, а хто не чув, нехай думає, ну чого ж там нема у тої конференції...

Так, зізнаюсь, я коли прочитав цю назву ( «ВІДКРИТА ОСВІТА ТА ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ: ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ» ), то уявляв собі дещо масштабніший захід. Але певна подія таки відбулася, про що можна дізнатись з фоток, і принаймні один виступ побачити можна. От цей цікавий матеріал. В дистанційному режимі, звісно.

Хоч ніхто більше не відгукнувся на пропозицію долучитись до цієї розмови (а я і науковців запрошував, що там згадані, і практиків по різних форумах), та менше з тим. Враження від конференції взагалі і презентації зокрема є, то треба про них сказати. Питання ж важливе? Ну то його треба обговорювати.

Про MobiSchool


От знайшов посилання. Ну якось воно може і цікаво, але не дуже нас стосується. Тоді звернувся до друзяки Гугля. Той не підкачав. 

Осі і український МобіСкул, от впровадження на Полтавщині, от сторінка, от цікавий лист про вебінар, а от новини від районної адміністрації в тему, навіть інвестпроект. Я цілком переконаний, що про все це було б непогано сказати в презентації, але нехай то буде порада на майбутнє

Я хочу пані Любові подякувати. Вона в очах тих, хто з конференцією захоче познайомитись, авторитет нашої науки захистила і приклад своїм колегам показала. Я дізнавсь дещо нове для себе, побачив дещо геть невідоме раніше, про що і не чув, а головне пересвідчився: ще хтось щось робить для дистанційки і можна сподіватись, що ми таки якогось практичного результату досягнемо. Разом.

Дозволю собі дати пораду пані Любові і її хлопцям (а може в більшому ступені і дівчатам): маєте запускати на додаток до свого сайту ще форум, збирати в ньому педагогів-практиків, чиновників від освіти, науковців - всіх, хто предметно і практично (згадаймо назву конференції) цікавиться дистанційкою взагалі і вашою платформою зокрема.

До речі, про платформу. Я навчавсь на ВУМі, Прометеусі, у професора Кухаренка в Мудлі. Сам зробив курс на Мудлі, ОпенЕдексі, Класрумі. Я за те, щоб у нас були всі платформи і щоб вони працювали, доводячи ефективність не тільки платформи як такої, а ще і команди, що цю платформу впроваджує. Це важливо.

До науковців


Так шановіні пані і панове, чого ж ви мовчите? У вас що, нема чого сказати з теми конференції? Не може бути, то в чому справа?


До практиків


Шановні педагоги, беріть справу дистанційки в свої руки. Шарпайте тих науковців безупинно, домагайтесь від них прозорості, зрозумілості їхніх концепцій, практичних результатів. Які вони мають показувати на прикладі конкретних пілотних шкіл, що вже ви маєте їм надати у якості полігонів для випробування тих чи інших наукових концепцій.

ІІІ конференція


Так, так, може хтось не звернув уваги, але цей от захід, про який ми зараз говоримо - він вже другий. Ну тема ж яка! А відтак буде і третій. З часом, як науковці підготуються. І вже тепер вони знають, чого від них очікує аудиторія: 

1. Тези доповіді (можна у форматі статті або презентації). Посилання в інформації про конференцію, що їх організатори мають поставити за місяць до формальної дати проведення заходу. Так а коли ж реєстрація? За два місяці? Ну треба буде подумати організаторам. Але дистанційна конференція з питань дистанційної освіти, що відображена в одних тільки фотках, виглядає кумедно. Це як сказати по-доброму.

2. Питання, зауваження до виступів колег. Цей пункт стосується як формальних (чи дійсних) учасників, що подали заявку за встановленої формою і доповідь, так і практиків, що візьмуть участь дистанційно. Без жодної попередньої заявки і власної доповіді, а, скажімо, у якості учасників-кореспондентів. Або учасників обговорення.

Втім, то вже буде третя конференція, а в нас поки що триває друга. Вона, як ми вже зазначили, мала початок, але поки що не завершена. Ну не поговорили ж поки що на зазначену тему! Ні науковці свого слова не сказали, ні практики їм питання не поставили. Будемо чекати. А  кафедра буде у цьому напрямку якось діяти? Це ж їх захід, то мають працювати на ефективне продовження і результативне завершення.







Комментариев нет:

Отправить комментарий