понедельник, 12 февраля 2018 г.

Великий Глибочок і Гугль Класрум

Історія почалась в одному форумі.

І продовжилась в двох інших: територіальному і спеціалізованому.

Цікаво буде глянути, як піде обговорення (поки що ніяк: багато лайків і поширень, але без питань).

Ну а поки там народ вчитується, то вчитаємось і ми. Сам матеріал, що може буде обговорений аж у трьох форумах (це як мінімум), тут.

Ну от вже тепер, познайомившись зі статтею, можна поділитись враженнями

1. Про школу і Великий Глибочок


Звісно, Гугль дає щодо школи повну картину: сайт1Фейсбук-сторінкаінформація від областіінформація від Вікісайт2Відкрита школа - ну все, що можна чи треба дізнатись про цей навчальний заклад, там є.

Можна навіть в гості злітати.

Тут маємо згадати про невеликий Глибочок. Про нього пишуть. Є історична інформація. Є ще один Глибочок. Але там тільки школа?

А от бібліотека відома Гуглю тільки в Котовському Глибочку. Хоча і у в Великому Глибочку бібліотека є. Під номером десять.

У Фейсбуці Великий Глибочок представлений. Спочатку загальна картина, а потім вже конкретно.

Чесно кажучи, думав, що побачу і сільраду. Але про сільраду тільки з національного рівня. Вікі, район, бізнес, ну і від ЦВК голова і депутати. А у Фейсбуці нема. Школа має взяти раду на буксир, так же? Так і бібліотеку? А дом культури? Дом культури працює, ну то може про його роботу варто розповідати в Мережі? Так і музеї є, теж цікава тема.

Я власне чого пішов знайомитись з Глибочком? Бо прочитав у матеріалі пані Оксани таке:

Сучасні учні — в основному мережеве покоління, для яких електронний спосіб отримання інформації (в даному випадку саме навчальної) є нормальною складовою життя. Інформаційно-комунікаційні технології стали їх робочим інструментом.

Та і в форумі, як поглянути, вона каже про те, що учні всі при смартфонах і, таким чином, Інтернет-охоплені на всі 100. То думав побачити і досить таки людні глибочицькі форуми: 377 учнів і 41 вчитель - так мало б гудіти від постів. Ні, не гудить.

Чому так? І тут два моменти: по-перше, чи має гудіти (тобто чи мої очікування правильні) і як має, то чому не гудить. Ну а як не має, то і не треба про це говорити.

Яке це має відношення до Класруму? Саме безпосереднє, це середовище, платформа, соціальне оточення. Загалом же Класрум - це тільки один з інструментів чи засобів комп'ютерних технологій. Він не буде працювати, так би мовити, без підтримки з усіх боків. Це з одного боку. А з іншого: хіба все те, чого навчаються діти в школі з комп'ютерних технологій, не мало б переходити і на їхніх батьків, на село в цілому, не мало б працювати вже тут і зараз. Ну от сторінка для сільради - конкретне питання? Безумовно. Діти (і вчителі) можуть допомогти в її запровадженні? Ну так мають!


2. Про Гугль Класрум, його можливості і досвід використання


Так от, зайшовши здалеку і познайомившись трошки з Великим Глибочком, його інформаційним чи інтернетовським обличчям, можемо тепер зануритись у справи класрумівські. Тобто перейти вже до тої презентації, в якій розказано про Класрум. Про його великі можливості, але, на жаль, не про досвід використання, як мені здалось. Ну то ж не страшно, можна зробити другу частину тої презентації, вже більш конкретно зосередитись на досвіді, це буде дуже і дуже цікаво тим вчителям, що думають, думають про той Класрум - і все ще не наважуються почати працювати з ним реально. Досвід роботи живого конкретного колеги у цьому сенсі неоціненний - от тому я до нього і повертаюсь.

Але як казати про зміст презентації, то я двома руками за, все там правильно і добре написано, як на мене. Підписуюсь під кожним словом і закликаю вчителів робити практичні кроки, починати, не вагатись. От пані Оксана змогла - і ви зможете.

Але в мене є до авторки пропозиція. Та навіть дві.

Перша: поставити один із своїх уроків у відкритий доступ для учасників спільноти Український Гугль Класрум. Ну от так само, як це зробив я, але, на жаль, ніхто мене тут поки що не підтримав. То запрошую пані Оксану бути першим українським вчителем, що надав свій урок Класрум для публічного знайомства зацікавленим колегам. А може то я просто не в курсі? Може, дуже буду радий, якщо хтось відповідне посилання нам надасть.

Ну і друга пропозиція: взятись за модерацію от цього розділу-сиротиночки. Та дійсно, це з смішно, в ІТ-розділу нема модератора: чоботар і без чобіт. Що вже тоді питати з тих істориків. Ні, в мене нема сумніву в тому, що рано чи пізно процес таки піде, з'являться в нас відкриті курси і модератори будуть - інакше бути не може. Але коли? За місяць? Рік?


3. Що далі?


Так, чи буде продовження? Я сподіваюсь поговорити про це з пані Оксаною (вже читач з нею добре знайомий) і паном Володимиром Лаврівим.

По-перше, про сторінку для сільради - ну ми це ж обов'язково маємо зробити, чи ні?

По-друге, про ширші плани, вони можуть стосуватись і бібліотеки, і клубу. Треба рушати, треба потенціал школи, що накопичений в галузі роботи з Інтернетом, використовувати.










1 комментарий: